Bromma IF söker huvudtränare till våra juniorer - Tryck här för mer info!
Bromma Idrottsförening
Det ska vara roligt med friidrott!

Friidrottsfritids

Friidrottsfritids väljs utöver den ordinarie friidrottsskolan. Med detta hoppas vi på friidrottsskolan att kunna underlätta er vardag och skapa större möjligheter för barn att kunna delta i vårt sommarläger. Friidrottsfritids medför en extra avgift för er och nedan följer information om vad det är som ingår.

Vad betalar jag för?
I priset ingår möjligheten att kunna lämna ditt barn redan kl. 08.00 och sedan hämta fram till kl. 16.30. Önskar ni att lämna senare eller hämta tidigare går detta givetvis utmärkt. De barn som anländer vid 08.00 får möjlighet att tillsammans med våra tränare få äta frukost fram till 08.30. Därefter, samt på eftermiddagarna efter ordinarie friidrottsskolans slut, står arenan och redskapsbodarna till vårt förfogande, och lekar och aktiviteter kommer att hållas efter barnens önskemål.

Vad kommer mitt barn att göra under friidrottsfritids?
Dagarna är fullspäckade med friidrott, lekar och bus, och barnen är ofta väldigt trötta vid friidrottsskolans slut. Således kommer friidrottsfritids vara i det lugnare laget, där främst barnens ork och vilja styr upplägget. Våra fantastiska tränare finns på plats för att göra tiden trevlig – varelse det innebär att sitta och prata, leka lekar eller hoppa längdhopp.

Vilka håller i friidrottsfritids?
De tränare som leder och tränar era barn under den ordinarie friidrottsskolan är de som sedan stannar för att hålla i friidrottsfritids. Dessa tränare kommer därför redan vara bekanta med era barn. De tränare som är mest rutinerade är de som kommer vara ansvariga för friidrottsfritids.

Våra förhoppningar är att detta ska underlätta vardagen för er, skapa större möjligheter för att fler ska kunna delta och framförallt vara en trevlig och rolig upplevelse för barnen under friidrottsskolan.

Friidrottsfritids kostar enligt följande per vecka och väljs till i samband vid anmälan.

v. 26, 27, 33 (5 dagar)  495 kr

v. 25 (4 dagar)              400 kr
v. 24, 33 (3 dagar)        300 kr

Lägga till Friidrottsfritids i efterhand

Kommer du på att du skulle vilja lägga till friidrottsfritids efter du genomfört anmälan så går bra att göra detta i efterhand fram till 1 vecka innan lägrets start.
Detta görs genom att kontakta friidrottsskolan@brommaif.org. Vi kommer därefter att kreditera din betalning och anmälan för att sedan be dig anmäla dig på nytt och denna gång lägga till Friidrottsfritids under "Tillval"

Friidrottsskolan 2024
16 MARS 2024