Träning för alla!

Bromma IF har idag ca 30 stycken olika träningsgrupper som erbjuder träningsmöjligheter för såväl vuxna som barn. För barn och ungdomar har vi cirka 25 grupper där de aktiva är mellan 7 och 18 år. För vuxna har vi en löpgrupp
Du kan börja träna i vilken ålder du vill, och till skillnad från många andra sporter kan man bli duktig på friidrott trots att man börjar i sena tonåren. I yngre åldrar finns det inga hinder för att barnen håller på med flera sporter än friidrott, det ger en allsidig träning som de har stor glädje av.

Anmälan
Bromma IF som breddföreningen har en stor ungdomsverksamhet. Detta gör tyvärr att vi inte kan erbjuda ditt barn plats i en träningsgrupp på en gång utan man måste först ställa sig i . Läs mer om hur man ställer sig i  och vår ungdomsverksamhet under fliken "Barn under 13 år" i toppmenyn.

Intagning
Då det är många som vill börja träna friidrott får man förbereda sig på att stå i kö ett tag innan man blir erbjuden en plats.
Intagning sker vid tre tillfällen per år: januari, april och augusti.

Under våren 2022 (april) startar vi nya grupper för barn födda 2015. Eventuellt också en nya grupper med barn födda 2014 på Ängby IP och Stora Mossens IP.

Ändring av kontaktuppgifter
Vänligen uppdatera oss på borja-trana@brommaif.org om du byter mailadress eller om några andra kontaktuppgifter ändras.

Löpargrupp för vuxna
Bromma IF har nu en livaktig löpargrupp för vuxna. Intresserade är välkomna att anmäla sig via sidan i toppmenyn.